Den dětí
Den dětí jsme letos opět oslavili výletem do přírody. Nejen, že jsme cestou pozorovali její krásy, ale plnili jsme i úkoly. Na konci naší cesty na nás čekala sladká odměna a ohýnek, ne kterém jsme si opekli buřty. Děkujeme žákům 9. ročníku a jejich pa...
Hodina zeměpisu
V hodinách zeměpisu využíváme hry. Tentokrát jsme hráli pexeso s vlajkami států světa.
Knihovna Jemnice
Ve čtvrtek 14. dubna jsme už podruhé v letošním školním roce navštívili knihovnu v Jemnici. Tentokrát si pro nás paní knihovnice připravily povídání o strašidlech.
Pohádkový les Slavonice
Ve čtvrtek 21. dubna jsme v rámci oslav Dne Země navštívili slavonický pohádkový les. Plnili jsme pohádkové úkoly, zvládli jsme osmikilometrovou trasu lesem a jako odměnu jsme si zasloužili báječnou zmrzlinu ve Slavonicích.
Přednáška o kyberšikaně
V úterý 27. října pro žáky 2. stupně připravil pan npor. Mgr. Dušan Podsklan, příslušník Obvodního policejního oddělení Vranov nad Dyjí, přednášku o kybešikaně – o tom, jak vzniká, jak ji řešit a jak se jí bránit.
Žáci byli upozorněni zejména na nebe...
Předvánoční výlet do Jemnice
V úterý 15. prosince jsme se s dětmi vydali do Jemnice. Navštívili jsme městskou knihovnu, vánoční výstavu a nakoupili i nějaké sladkosti.
Projektový den " Vzhůru na palubu, námořníci"
26. 10. jsme prožili krásný projektový den „Vzhůru na palubu, námořníci!“ Proměnili jsme se za námořníky a piráty, vyráběli lodě, plnili řadu úkolů podporujících naši fyzičku.
Školní výlet TÁBOR
9. června jsme s dětmi vyrazili na školní výlet do Tábora. Prohlédli jsme si Muzeum stavebnice Lego, v Housově mlýně jsme si vyzkoušeli, jak se žilo v době husitů a Jana Žižky a nakonec jsme navštívili Chýnovské jeskyně.
...
Venkovní třída
Ve venkovní třídě jsme v hodině matematiky nakupovali. Starší žáci měli za úkol pro mladší vymýšlet příklady. Rozvíjeli jsme také komunikační schopnosti a zásady slušného chování při návštěvě obchodu.
Zdravá pětka
V pátek 8. ledna jsme si užili projektový den Zdravá pětka. Povídali jsme si o zravé výživě a správném životním stylu.